وزیر ورزش: در موضوع تعرض به کودکان در مدرسه فوتبال مشهد بزرگنمایی شده؛ هنوز چیزی ثابت نشده/ تنها ۲ یا ۳ مورد به حراست وزارت ورزش و جوانان گزارش شده


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: وزیر ورزش و جوانان در واکنش به اتفاق رخ داده در مدرسه فوتبال مشهد گفت: در این بزرگ‌نمایی شد و طبق اطلاعات موجود، مساله مطرح شده هنوز ثابت نشده است.

 سیدحمید سجادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: روز گذشته با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت‌وگوی مفصلی داشتم. در این خصوص، هنوز موضوعی در ابعاد وسیع‌تری ثابت نشده است. در این راستا پیگیری‌های خود را ادامه خواهیم داد تا اصل این ماجرا مشخص شود.

وی بیان کرد: شکایتی در این قضیه مطرح نبوده، بلکه تنها ۲ تا سه شکواییه به دست حراست وزارت ورزش رسیده است. بنا داریم تا پس از جمع بندی لازم، نتیجه گیری و تصمیم نهایی را انجام دهیم.

(چندی پیش مدیررسانه‌ای سابق تیم شهرخودرو با انتشار خبری در فضای مجازی از وقوع یک فاجعه برای فوتبال مشهد خبر داد و مدعی شد والدین ۱۵ نفر از بازیکنان این باشگاه و مدرسه فوتبال آن با مراجعه به حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، از باشگاه و مربی‌نماهای آن به‌خاطر تعرض به فرزندان‌شان شکایت کرده‌اند. به گفته وی این پرونده در دادستانی مفتوح است.)

اتفاتی موجب شد که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان روز شنبه دستور صریحی برای رسیدگی به آن صادر کرد تا از تکرار این بداخلاقی ها در فوتبال پایه جلوگیری کند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته شده که این وزارتخانه در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال انتقاداتی دارند گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد و ما نیز در خصوص معرفی سرمربی تیم ملی دخالتی نداریم. در این خصوص در برنامه تلویزیونی پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی نیز به صورت جامع به آن پرداختم. با توجه به زمان موجود و انتخاب سرمربی داخلی موقت (با توجه به ادامه دار بودن برگزاری لیگ) این رویه به صلاح تیم ملی نخواهد بود.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا