پایان همکاری ۳ عضو فدراسیون وزنه‌برداری/ واکنش مقامی به علت قطع همکاری‌ها


در آستانه انتخابات فدراسیون وزنه برداری همکاری سه نفر در این فدراسیون به پایان رسید. 

به گزارش ایسنا، در آستانه انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری، خزانه دار و نایب رییس بانوان فدراسیون همکاری خود را پایان دادند و فدراسیون با مسئول روابط بین الملل نیز قطع همکاری کرد. 

حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون در گفت و گو با ایسنا درباره‌ی علت پایان همکاری با خزانه‌دار، نایب رییس بانوان و مسئول بین الملل فدراسیون، بیان کرد: خزانه دار فدراسیون معاون منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بود که به درخواست من به عنوان سرپرست خزانه داری فدراسیون وزنه‌برداری هم مشغول به کار شد. او از قزوین به استان البرز منتقل شد و به دلیل مشغله کاری نمی‌توانست خیلی در فدراسیون باشد. یکی،  دو مرتبه خواستار این بود که استعفا بدهد اما ما درخواست کرده بودیم که تا مجمع انتخاباتی در فدراسیون باقی بماند. در نهایت هم با توجه به مشغله کاری زیاد در استان البرز نمی توانست در فدراسیون حضور داشته باشد. گزینه‌ای که آقای انوشیروانی به عنوان کاندیدای خزانه‌داری معرفی کرد، در فدراسیون مشغول به کار شده است.

 مقامی در مورد پایان همکاری با مسئول روابط بین الملل فدراسیون نیز گفت: او بدون اطلاع دادن به فدراسیون رایزنی کرده بود و به عنوان داور در مسابقات قطر شرکت کرده بود. با توجه به اینکه فدراسیون اطلاع نداشت و به نوعی این کار تخلف محسوب می شود که یک نفر که در فدراسیون مسئولیت دارد، خودش بخواهد شخصا برای داوری در یک مسابقه اقدام کند. اگر قرار بود داوری از ایران اعزام شود حتما باید با نظر کمیته داوران و فدراسیون این اتفاق می‌افتاد. تصمیم گرفته شد که او به عنوان روابط بین الملل فدراسیون نباشد. 

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری درباره علت کناره گیری نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز تصریح کرد: خانم کهرنگی، فردی محترم و کار بلد در عرصه مدیریت ورزش است. چند بار با دلایل خودش درخواست قطع همکاری کرده بود و چند بار با وساطت خود آقای انوشیروانی کارش را ادامه داد و حتی در مسابقات قهرمانی جوانان دختر در قزوین هم به درخواست من شرکت کرد. همان موقع اعلام کرد که بعد از مسابقات قزوین ممکن است که نیاید. هم من و هم آقای انوشیروانی به او گفتیم که حضورش خوب است اما حالا خودش تصمیم گرفته است که نیاید و طبیعی است که هر شخصی ممکن است که در یک سیستم نخواهد ادامه فعالیت دهد. 

مقامی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود که اختلاف‌نظر شدیدی بین شما و خانم کهرنگی وجود داشت و این مسئله روی پایان همکاری نایب رییس بانوان تاثیرگذار بوده است؟ تصریح کرد: هیچ اختلاف نظری نیست. او همیشه مثل خواهر کنار ما بود و احترام دو طرفه وجود داشت. من فقط می توانم بگویم که در آستانه  انتخابات برخی ها دنبال شیطنت هستند و شایعاتی درست کنند اما اختلافی نیست. تلاش‌های خانم کهرنگی ستودنی است و او هنوز هم عضوی از خانواده وزنه‌برداری است. 

او افزود: وقتی اسم حسین رضازاده در انتخابات کنفدراسیون آسیا نبود برخی گمانه‌زنی کردند که اختلاف نظرهایی وجود دارد در حالی که ما اعتقاد داریم که رضازاده بزرگ فدراسیون است. در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس هم از این اتفاقات رخ می‌دهد  که دنبال تخریب و تفرقه اندازی باشند. هیچ اختلافی از طرف من و فدراسیون با خانم کهرنگی نبوده است. من به عنوان دبیر با هیچ کسی مشکلی ندارم و اگر جایی هم  نسبت به همکاران سفت و سخت گرفته می‌شود به این دلیل است که می‌خواهم همه چیز طبق قانون و روال خود پیش برود. 

مقامی در پاسخ به این پرسش که خانم کهرنگی گزینه نایب رییسی بانوان فدراسیون در انتخابات وزنه برداری بوده است و از این کاندیداتوری هم انصراف داده است؟ گفت: بله 

سرپرست دبیری فدراسیون در پاسخ به این پرسش که حسین رضازاده در گفت وگو با رسانه ها در مورد علت غیبت در انتخابات کنفدراسیون، اعلام کرد که از فدراسیون و سجاد انوشیروانی سوال کنید  و این نشان می دهد که ممکن است نسبت به معرفی نشدنش دلخوری داشته باشد، تصریح کرد: از این اطلاع ندارم اما چیزی که می‌دانم این است که ارتباط صمیمی وجود دارد و آقای رضازاده همیشه قابل احترام است. وقتی او به فدراسیون می آید در رفتار وگفته‌های او چیزی مبنی بر اینکه دلخوری داشته باشد، نمی‌بینم. آن چیزی که من می بینم این است که بزرگوارانه رفتار می کند و کمتر از این هم نمی‌توان از یک قهرمان انتظار داشت. 

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا