پایش و ترمیم مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن


همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سازمان حمل و نقل و تراقیک شهر تهران اقدام به پایش و ترمیم معابر شهری و بزرگراهی منتهی به میدان آزادی کرده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا شیخ بهایی معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک  گفت:به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در پیش بودن راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن، معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدام به اجرای طرح تحول نگهداشت شهر با هدف آماده سازی خیابان و میدان آزادی، بزرگراه آیت الله سعیدی و سایر مسیرهای منتهی به میدان آزادی کرده است.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک، اظهار کرد: از جمله این اقدامات در دست اجرا می توان به پایش و ترمیم خطوط ترافیکی بزرگراهی شهر تهران با اولویت محورهای منتهی به میدان آزادی از جمله بزرگراه های شهید لشگری، شهید آیت الله سعیدی، جناح و… اشاره کرد.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، افزود: در قالب این طرح، خط کشی محوری در خیابان های انقلاب و آزادی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی و همچنین نوسازی و شست و شوی تابلوهای هدایت مسیر در شبکه معابر شهری و بزرگراهی، جهت بهبود عملکرد آدرس دهی شهری در تمامی مسیرهای منتهی به میدان آزادی تهران انجام خواهد شد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا