پدر شهیدی دیگر در زنجان دیده در نقاب خاک کشید

پدر شهیدی دیگر در زنجان دیده در نقاب خاک کشید

ایسنا/زنجان علی اسدی پدر شهید والامقام عیسی اسدی دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش پیوست. پیکر این پدر بزرگوار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مردم و خانواده شهدا در آرامستان زنجان آرام گرفت.

شهید عیسی اسدی یکم شهریور ۱۳۴۶، در شهرستان زنجان به د‏نیا آمد. این شهید والامقام به عنوان سرباز وظیفه در ژاندارمری خدمت می‌کرد. در بمباران هوایی تهران مجروح شد و بیست‌وپنجم فرورد‏ین ۱۳۶۷، در بیمارستان امام خمینی (ره) همان شهرستان بر اثر جراحات ناشی از آن به شهادت رسید. مزار وی در زادگاهش واقع است.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار آمده است: پدر عزیزم، امیدوارم من از خدمت سربازی برنگردم، اگر نیامدم ناراحت نباشید راه امام بروید هر کس شهید نمی‌شود، سعادت باید نصیب او گردد. در راه دین و در راه وطن خوب است آدم شهید بشود، زیر زور نروید، در هر حال اگر نیامدم، باز می‌گوییم گریه و زاری‌نکنید، سر قبر من بیایید قرآن بخوانید، فرض شهید شدم؛ از شهدا بالاتر که نیستم، اگر زنده ماندم، خودم می‌دانم چه کار می‌کنم، حق پدر و مادری شما را به هدر نمی‌دهم و اگر از من بدی دیده‌اید، حلال کنید برادرانم هم حلال کنند.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا