پذیرش ۱۴۳ دانشجوی ورودی بهمن در علوم پزشکی خراسان شمالی


ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: این دانشگاه در ترم بهمن ماه، میزبان ۱۴۳ دانشجو جدیدالورود خواهد بود که از این تعداد، رشته پزشکی بیشترین سهم پذیرش دانشجو را دارد.

دکتر احمد وثوقی مطلق در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از این تعداد ۶۰ دانشجو در رشته پزشکی، ۲۳ دانشجو در رشته فوریت پزشکی شیروان، ۲۱ دانشجو در رشته فوریت پزشکی مانه، ۱۱ دانشجو در رشته اتاق عمل، ۱۲ دانشجو در رشته بهداشت محیط و ۱۶ دانشجو در رشته هوشبری جذب شدند.

وی افزود: ثبت نام از این دانشجویان در شهریور امسال انجام شده است.

وثوقی مطلق تصریح کرد: ثبت نام این دانشجویان اکنون به پایان رسیده و اطلاعات دانشجویان جدیدالورود وارد سامانه «هم آوا» نیز شده است.

وی افزود: شروع کلاس های این دانشجویان از ۲۳ بهمن ماه خواهد بود و دانشجویان بر اساس برنامه ریزی و اطلاع رسانی دانشکده ها باید در کلاس ها حاضر شوند.

وثوقی مطلق گفت: دانشجویان می توانند از طریق سایت دانشکده مربوط به خود از جزئیات برگزاری کلاس ها مطلع شوند.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی دارای ۱۶ رشته در ۶ مقطع تحصیلی است.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر ۲۱۳۸ دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۲۰۷ نفر دختر و ۹۳۱ نفر نیز پسر هستند.

وی اظهار کرد: ۱۹۵ نفر از این دانشجویان در مطقع کاردانی، ۱۲۸۹ نفر در مقطع کارشناسی و ۸۸۷ نفر در مقطع ارشد در حال تحصیل هستنند.

به گفته معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، هم اکنون ۲۰۸ عضو هیأت علمی و ۱۷۵ مدعو در حال تدریس در این دانشگاه هستند.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا