پرسپولیس نیاز به شوک دارد


مهدی سیدصالحی می‌گوید هماهنگی ترکیب پرسپولیس به دلیل رفتن لوکادیا به هم خورده و این تیم نظم سابق را ندارد.

سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص تساوی بدون گل این تیم برابر آلومینوم اراک در هفته هجدهم و از دست دادن صدر جدول گفت: بازی چنگی به دل نزد و خوب نبود. بسیاری از تیم‌ها مقابل تیم‌های مدعی مثل پرسپولیس بازی را می‌بندند و در این شرایط با اخراج بیرانوند، کار شاگردان یحیی سخت‌تر شد. ترکیب پرسپولیس طوری بود که می‌خواست از سرعت عمری، تکنیک عالیشاه و سرزنی دیاباته استفاده کند که البته موفق نشد.

وی ادامه داد: دیاباته هنوز آمادگی کامل و چابکی قرار گرفتن در خط حمله و زنده کردن توپ‌های مرده را ندارد. پرسپولیس سعی کرد موقعیت‌های زیادی ایجاد کند اما بسته بودن تیم حریف و ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، نگذاشت خیلی در این امر موفق باشد و حاصل آن هم از دست دادن اختلاف ۵ امتیازی در صدر جدول و سپردن آن به سپاهان بود.

سیدصالحی درباره دلیل نتیجه نگرفتن سرخ‌ها در دو دیدار اخیر عنوان کرد: ترکیب پرسپولیس بعد از رفتن لوکادیا به هم خورده و ثبات ندارد. به هر دلیلی، دیگر اثری از اسدبیگی، سعید صادقی و لوکادیا نیست و گل‌محمدی هنوز نتوانسته هماهنگی قبلی را ایجاد کند. ترکیب پرسپولیس بعد از رفتن مهاجم هلندی دستخوش تغییرات شده و هارمونی خود را از دست داده است. زمان خوبی برای این اتفاق نبود اما گل‌محمدی باید در تمرینات این موضوع را حل کند و به ترکیب ایده‌آل و صد البته جدید خود برسد.

این بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص سه روز تعطیلی تمرین این تیم و به میدان رفتن امیدها در دیدار هفته بعد برابر صنعت نفت آبادان طبق دستور یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: به هر حال بازیکنانی جذب شده‌اند که سرمربی از آن‌ها انتظار دارد. آرامش از پرسپولیس رفته و هر مربی‌ای برای مقابله با این مشکل، راه حل خاص خود را دارد. این تیم نیاز به شوک دارد و شاید این اتفاق بتواند بازیکنان پرسپولیس را به خودشان بیاورد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا