پلیس از نخستین دقایق حادثه متروپل در صحنه حضور دارد / از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد

ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فراجا با بیان اینکه مجموعه انتظامی استان خوزستان از نخستین دقایق وقوع حادثه متروپل در محل حضور دارند، گفت: با خانواده‌های جانباختگان و حادثه‌دیدگان ابراز همدردی داریم و بنا به دستور فرماندهی کل از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

سردار مهدی حاجیان در حاشیه بازدید از ساختمان متروپل در آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با خانواده عزیزان جانباخته در این حادثه و آسیب‌دیدگان ابراز همدردی داریم و آرزوی سلامتی برای حادثه‌دیدگان این اتفاق ناگوار داریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: فرماندهی کل انتظامی ضمن اظهار تألم و تأسف از این ضایعه دردناک و ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان و خانواده مکرم آن‌ها به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند مأموران انتظامی و راهور از نخستین زمان این اتفاق کنترل صحنه را در دست گرفتند.

سخنگوی فراجا ادامه داد: با دستور ویژه فرمانده محترم کل فراجا، پلیس خوزستان ضمن آماده‌باش کامل و به کارگیری تمامی امکانات لازم به منظور ارائه خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان و همچنین تسهیل در اقدامات ترافیکی، انتظامی و امنیتی به منظور امدادرسانی بهتر با هوشیاری و تلاش مضاعف تا ایجاد آرامش در صحنه از هیچ کمکی برای تسریع در فرآیند مدیریت بحران و یاری رساندن به آسیب‌دیدگان دریغ نخواهد کرد.

سردار حاجیان افزود: بنده نیز به نیابت از فرمانده محترم کل انتظامی کشور ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار، در محل حادثه ساختمان متروپل حضور پیدا کرده‌ام تا ضمن بازدید از صحنه تدابیر فرماندهی محترم را به یگان‌های انتظامی و خدماتی که در حال امدادرسانی هستند، ابلاغ کنم.

وی در خاتمه ضمن تشکر از شهروندان فهیم آبادانی افزود: از مردم می‌خواهیم در منطقه حادثه حضور پیدا نکنند تا کار امداد و نجات سریعتر انجام شود.

گفتنی است؛ در پی صدور دستور ویژه از سوی فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بررسی حادثه آبادان و رسیدگی به وضعیت امنیتی و انتظامی و مسائل پیرامونی این حادثه صبح امروز سردار “حسین ساجدی‌نیا” معاون عملیات فراجا و سردار “مهدی حاجیان” سخنگو و معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا راهی استان خوزستان شدند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا