پلیس راه: ترافیک در هراز و سوادکوه فوق سنگین است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در مسیرهای منتهی به این استان یعنی جاده هراز و سوادکوه را در زمان حاضر فوق سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب با بیان این که تا ساعات آینده احتمال بازگشایی محور مسدود شده کندوان وجود دارد، اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده پلور، ترافیک خودرو فوق سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت تردد خودروها در محور فیروزکوه را در زمان حاضر فوق سنگین اعلام کرد و از مسافران و رانندگان وسیله نقلیه خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب و سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

رییس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

سرهنگ جهان‌تاب با اشاره به اجرای طرح محدودیت های ترافیکی از ۲۳ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین سال جدید، گفت که همسو با اجرای این طرح و با هدف تخلیه بار ترافیکی، تردد خودروها امروز یکشنبه از مرزن آباد به سمت استان البرز ممنوع است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا