پورموسوی: بازیکنانم از روی شکم سیری بازی کردند! 


ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تیمش می توانست برنده دربی استان باشد.

سید اکبر موسوی پس از تساوی تیمش در دربی خوزستان مقابل استقلال ملاثانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم اما از آنها گله مند هستم. به نظر من فوتبال همیشگی مان را به نمایش نگذاشتیم و حتی بین دو نیمه نیز به شاگردانم گفتم علی رغم اینکه گل زده ایم اما از شکل بازی راضی نیستم. 

به گزارش ایسنا  وی ادامه داد: با توجه به اینکه در دو بازی پیکان و شهرداری همدان خارج از خانه بازی کرده بودیم بازیکنان تحت فشار بودند اما اگرچه از دو بازی اخیر مان به ۴ امتیاز رسیده‌ایم ولی باز هم می‌گویم از بازیکنان گله مند هستم زیرا با توجه به نتایجی که امروز رقم خورد، می‌توانستیم  برد به موقع کسب کنیم. ناامید نیستیم و تلاش می کنیم تیم را برای بازی های آینده آماده کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا به صحنه پنالتی که به سود استقلال ملاثانی اعلام شد معترض بودید؟ گفت: من معتقدم اگر خود آقای صفایی مصدوم نمی‌شد و به قضاوت در این دیدار ادامه می داد کمک داور چنین جراتی نداشت که چنین صحنه‌ای را پنالتی اعلام کند. مطمئنم این صحنه پنالتی نبود. شاید در صحنه های قبلی داور می‌توانست به سود ملاثانی پنالتی اعلام کند اما در صحنه ای که پنالتی اعلام شد، به نظرم با توجه به فشاری که نیمکت حریف آورد، کمک داور پنالتی اعلام کرد.

 وی خاطرنشان کرد: بازیکنان باید کیفیت خود را حفظ کنند. آن ها در چهار بازی گذشته نیز فوتبال خوبی ارائه دادند و امروز هم خوب بودند و شاید انتظار من از آن ها بیشتر است. موقعیت‌های این بازی بیشتر در اختیار تیم ما بود و اگر از روی شکم سیری بازی نمی کردند و از موقعیت‌ها استفاده می می کردند، نتیجه چیز دیگری می شد.

پورموسوی گفت: در نیم فصل دوم جبران می کنیم و بازیکنان در این شرایط سخت، زحمت می کشند اما کمی انتظارات از تیم ما بالا بوده است. البته طبیعی است زیرا اعتقاد ما این است که تیم‌مان فوتبال بازی می کند. تلاش می کنیم در نیم فصل دوم جزو تیم های صعود کننده باشیم. 

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا