پیام تسلیت فرمانده ناجا در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضایعه درگذشت سرلشکر بسیجی “سیدحسن فیروزآبادی” را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ متن پیام سردار “حسین اشتری” بدین شرح است: «خبر رحلت سردار متواضع اسلام و انقلاب سرلشکر بسیجی مخلص دکتر سیدحسن فیروز آبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معزز کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث تالم و تاثر بسیار همگان شد.

خاطرات خدمات دلسوزانه، صادقانه و بدون چشمداشت این بازوی قوی نظام و انقلاب هرگز از اذهان پاک نخواهد شد. قطعا حضور این برادر عزیز در جبهه ها و پشتیبانی از نبردهای حق علیه باطل در اعماق قلب ها و ذهن ها ماندگار است. خدمات باارزش ایشان در نیروهای مسلح انکارناپذیر و قابل ستایش و نمونه ای از تلاش های مخلصانه در راستای پایداری نظام و انقلاب است.

فقدان و این واقعه دردناک را به محضر مقام عظمای ولایت و مقام معزز رهبری، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای”مدظله العالی”، بیت مکرم ایشان و همه فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح جان برکف و ایثارگر به ویژه یاران و همرزمانش تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار عالم می خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و برای همه دوستداران و بازماندگان وی صبر جزیل از درگاه خداوند منان خواستارم».

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا