پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیار داریم/قاتلان حاج قاسم سیلی نهایی را می‌خورند



ایسنا/اصفهان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمانی حتی یک گلوله کلاشینکف هم نمی‌ساختیم و سلاح‌ها همه وارداتی بود و باید با ابزارهای دیگران می‌جنگیدیم، اما نمی‌شود عاریتی جنگید و امروز پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیار داریم.

سردار حسین سلامی، شامگاه گذشته در یادواره شهدای شهرستان گلپایگان و یادمان ۲۸ شهید روستای وانشان، اظهار کرد: شهدا کشور ما را از خطر اشغال نجات دادند. کافیست یک نگاهی به سوریه و شهرهای آن بیندازیم، شهر ارواح است، صدایی از بازی بچه‌ها نیست و همه آواره هستند. دشمنان ما بسیار بی‌رحم هستند، حرمت ناموس را نمی‌شناسند، مال و جان برایشان هیچ ارزشی ندارد. رزمندگان ما در میدان با ابتدایی ترین سلاح ها جنگیدند. قدرت ما با قدرت عراق آن روز قابل مقایسه نبود، آمریکا ، شوروی، اروپا، عربستان، کویت، اتریش و برزیل پشتیبان عراق بودند و از همه کشورهای جهان روی ما سلاح می‌ریختند. شوروی تانک های پیشرفته ای را در اختیار عراق گذاشته بود. همه دنیا بسیج شده بود که ایران را بشکنند و اجازه ندهند نظام ولایی در این سرزمین پا بگیرد؛ هر زمان اسلام طلوع کرده کفار با تمام وجود با مسلمانان جنگیدند.

وی با بیان اینکه کفار و مشرکان نمی توانند خورشید اسلام را ببینند و می خواهند نور خدا را خاموش کنند ادامه داد: چند ماه است که ما با تمام دشمنان کوچک و بزرگِ داخلی و خارجی درگیر هستیم، مثل بمباران اتمی عملیات روانی و رسانه ای سرسختی می کنند تا قلب های مطمئن مردم ما را متزلزل و سست و مردم را نسبت به نظام بی اعتماد کنند. می خواهند بین مردم و نظام فاصله بیندازند چون نمی‌توانند خورشید اسلام که منادی عدالت است را ببینند. 

به گزارش ایسنا، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دیگر عاشورا تکرار نمی‌شود، محراب مسجد کوفه دیگر از خون هیچ امامی رنگین نمی‌شود. نایب امام زمان همچون یک نگین زیبای انگشتری در حلقه مهر مردم ما است. با همه این فشارها کشور ما پیش رفته است، دشمنان می خواستند ما را فلج کنند و ما را در محاصره اقتصادی و تحریم ها قرار دادند تا این کشور تسلیم شود؛ تحریم برای تسلیم است.

سردار سلامی افزود: دشمن تمام لشکر و ذخایر خود را به صحنه آورد، بر ملت تحریم اقتصادی و هجوم روانی کرد و همه جهان سیاست را بسیج کرد تا ایران را در جامعه بین الملل تنها بگذارد، او را منزوی و اتصال او را با همه جهان قطع کند و جوانانی را که متاسفانه فریب خورده بودند هر چند اندک به صحنه آورد ولی در مقابل جوانانی با شکوه و ایمان از نظام دفاع کردند و دشمن را ناکام گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: شکستی که دشمن در اغتشاشات اخیر خورد بزرگترین شکست تاریخی بود چون همه به صحنه آمده بودند از آمریکا، فرانسه، آلمان، هلند و بلژیک تا رژیم آل سعود و همه جریانات و گروه های ضد انقلابی که به دشمن پناه برده بودند و می خواستند که با شمشیر دشمن به نبرد ملت ایران بیایند، همه باهم خاموش شدند و خدا نور خود را تکمیل کرد.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:آنچه که دشمنان برای ما می خواستند برای خودشان اتفاق افتاد. امروز اسرائیلی‌ها را می بینید که ناتوان هستند. هر روز در آن کشور ده‌ها عملیات مسلحانه  اتفاق می افتد. اسرائیل دور  مرزهای سرزمین های غصب شده دیوارهای بتنی به ارتفاع ۶ متر با انواع سیم خاردارها کشیده و با دوربین ها و ابزار های اطلاعاتی همه چیز را کنترل می کند، اما فلسطینی ها درون همان سرزمین محاصره شده مسلح شدند؛ از کرانه باختری آتش می بارد و صهیونیست ها هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

سلامی تصریح کرد:  آنها فرمانده بزرگ ما را شهید کردند و انتقام باقیست، سیلی اول را خوردند و سیلی دوم همین اخراجی است که به مرور در حال رخ دادن است و سیلی نهایی مانده، آنها دیگر در منطقه جایگاهی ندارند. اروپایی ها مثل فرانسه در مدیریت جمع آوری زباله ها در پایتخت خود ناتوان هستند و این گرفتاری به خود آنها برگشت و آنها جرات نکردند آنگونه که می خواهند تحریم را اعمال کنند. امن ترین خطوط کشتیرانی، خطوطی است که پرچم جمهوری اسلامی ایران بر روی آن در اهتزاز است، کسی نمی‌تواند مانع از حرکت تجارت دریایی ما شود. اگر اقدامی انجام دهند یقه آنها را در هر نقطه ای خواهیم گرفت. 

وی یادآور شد: این سرزمین سرزمین اسلام است، قلب ها همه محل جاذبه مهر و محبت حسینی است، مردمان بیرق دار هستند و امام خود را تنها نمی‌گذارند هرچند مشکلات وجود دارد اما مشکلات حل می‌شود، زمان عبور می‌کند، تاریخ ساخته می‌شود، کشور پیشرفت می‌کند، ما امروز تمام ابزارهای دفاعی مان را در سطح قدرت های پیشرفته خودمان می سازیم و به هیچکس نیاز نداریم در حالی که زمانی حتی یک گلوله کلاشینکف هم نمی ساختیم و سلاح ها همه وارداتی بود ما باید با ابزار های دیگران می جنگیدیم اما نمی شود عاریتی جنگید و امروز پیشرفته ترین سلاح ها را در اختیار داریم. 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما بسیار قدرتمندتر شده ایم با اینکه قدرت اصلی ما در دل ها و عبادت ماست.  هرچه دشمن بیشتر تحریم کرد مردم بیشتر مصمم شدند تا در اقتصاد و صنعت خودکفا شوند امروز ما همه نیازهای اساسی خود را از لوازم خانگی تا خودرو تا و مواد غذایی، دارو، تجهیزات پزشکی و… را در ایران می سازیم و دیگر آن نشان‌های معتبر خارجی در کشور خریدار چندانی ندارد زیرا ساخت محصولات ایرانی اوج گرفته است. این ها همه به برکت اسلام است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: امروز بهترین روز ما بود حتی ذره‌ای احساس غربت نکردم، احساس کردم کنار خانواده خود هستم. مهر و محبت زیادی از مردم روستای وانشان دیده‌ام، ده‌ها سال در این روستا زندگی کرده‌ام.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا