پیمانکار مقصر در اجرای لوله گاز بخش اسماعیلیه جیرفت بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در پی بارندگی و ایجاد سیل در بخش اسماعیلیه جیرفت سه نفر جان خود را از دست دادند که در این رابطه دستور بازداشت پیمانکار اجرای لوله گاز در محور جیرفت به بخش اسماعیلیه (بلوک) حدفاصل روستای آبگرم صادر و بازداشت شد.

آفتاب‌‌نیوز :

افشین صالحی نژاد اظهار کرد: به‌علت بارش‌های سیل‌آسای چند روز گذشته در محور جیرفت – اسماعیلیه و مسدود شدن یک پل، یک دستگاه خودرو گرفتار سیلاب شد که یک نفر از سرنشینان این خودرو توانست خود را نجات دهد و متاسفانه سه نفر دیگر از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست دادند.

دادستان جیرفت گفت: لوله های گاز رها شده توسط پیمانکار در مسیر رودخانه در زمان بروز سیل شناور شده و دهانه پل در مسیر این رودخانه را مسدود کرده و به همین دلیل آب از مسیر رودخانه منحرف شده است.

وی افزود: بنا به درخواست قضائی و حقوقی خانواده‌های متوفیان و مصدومان، کمیته رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضائی این حادثه تشکیل شده است.

صالحی نژاد بیان کرد: دستور و اقدامات ویژه از سوی دستگاه قضائی به منظور رسیدگی فوری صادر شد و در راستای رسیدگی به افراد زیان دیده و جان باختگان حادثه تیمی متشکل از کارشناسان رسمی مرتبط به موضوع تشکیل و با حضور در محل، مراحل اولیه علت بروز حادثه را بررسی کردند و هر شخصی دارای قصور در موضوع باشد تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت.


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا