پیکر جانباز و آزاده شهید در ساوه تشییع شد



ایسنا/مرکزی پیکر جانباز و آزاده شهید رحیم اله عبدی با حضور مردم و مسئولان شهرستان ساوه از میدان امام خمینی(ره) به سمت گلزار شهدای امامزاده سیدعلی اصغر(ع) تشییع و پس از اقامه نماز به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسنا، شهید رحیم اله عبدی جانباز ۷۰ درصد پس از تحمل سال‌ها جراحات دوران دفاع مقدس و ۹۸۴ روز اسارت رژیم بعث روز گذشته به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مرکزی در حاشیه مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام اظهار کرد: شهید عبدی از جنس عاشورائیان بود و به کاروان یاران شهیدش پیوست و حدود ۴۰ سال زندگی پر فراز و نشیب، همراه با درد و رنج و سختی‌های جانبازی و یادگاری دوران اسارت را به جایگاه والای شهادت پیوند زد و آسمانی شد.

رضا ربیعی افزود: شهید عبدی از یادگاران دوران دفاع مقدس بود و خاطرات دوران شیرین آن روزها چه در صحنه نبرد و چه در روزهای اسارت را بازگو می کرد. او مزد اسارت و جانبازی خود را با بهترین نوع مرگ که همانا شهادت در راه خدا بود گرفت و آسمانی شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: بی‌شک آن جانباز سرافراز ۷۰ درصد و آزاده عزیز با ۹۸۴ روز اسارت که عمرش را به پارسایی، عشق به خاندان اهل بیت (ع)، سپری کرد، پس از سال‌ها تحمل آلام به جا مانده از جبهه‌های نیروی حق علیه باطل، عاقبت عشق دیدار خدای تعالی، طاقتش را ربود و به دیار باقی شتافت و به یاران شهیدش پیوست.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی افزود: جانباز و آزاد شهید رحیم اله عبدی در زمره اسوه‌های درخشان ایثار و جهاد و نمادهای جاویدان سلحشوری بود و به عنوان اسوه شجاعت و مردانگی و نمونه بارز غیرت دینی و انقلابی همواره می‌درخشید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا