چارچوب عملیاتی کردن شعار سال حول محور «رشد تولید» نهایی شد


دومین جلسه کارگروه مطالعاتی “عملیاتی کردن شعار سال”، در سالن جلسات حوزه ریاست سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار و چارچوب عملیاتی کردن شعار سال حول محور «رشد تولید» نهایی شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه که با حضور دکتر جواد پورکریمی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد، مدیران گروه‌های پژوهشی مدیریت توسعه، اقتصاد توسعه، توسعه سرمایه انسانی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی توسعه از پژوهشکده مطالعات توسعه (جهاد دانشگاهی) و همچنین، مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مطالعات و دستاوردهای خود را ارائه و سپس، چارچوب عملیاتی‌ کردن شعار سال حول محور «رشد تولید» را نهایی کردند.

در این چارچوب، پیشنهاداتی شامل پژوهش؛ آموزش؛ مشاوره؛ اقدام و ارزیابی شامل مواردی چون تشخیص نیاز، شناسایی عوامل بروز، ترسیم وضع مطلوب، تحلیل شکاف، اولویت‌بندی مسائل، ارائه راهکار، طرح اقدام و ارزیابی نتایج و دستاوردها، مورد توجه قرار گرفت.

در نخستین جلسه کارگروه عملیاتی کردن شعار سال در سازمان جهاد دانشگاهی تهران، به جنبه‌های مختلف مدیریتی، روان‌شناختی، منابع انسانی، اقتصادی، حقوقی و سایر حوزه‌های مرتبط اشاره شد و اعضای کارگروه در این زمینه پیشنهاداتی ارائه کردند. مقرر شد یک گروه به تدوین بسته پیشنهادی متناسب با مباحث مطرح‌شده در این جلسه و گروه دوم، به بررسی صنایع مرتبط برای ارائه پیشنهادات از سطح کلان (وزارت‌خانه/دولت) و خود (شرکت/موسسه/ و…) بپردازند و پیشنهادات را برای جلسه آینده آماده کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا