چهارمین دوره اهدای نشانِ پژوهش کاوی برگزار می‌شود


ایسنا/اصفهان چهارمین دوره اهدای نشانِ پژوهش کاوی، در ۵ بهمن‌ماه در دو بخش اصلی معرفی ده مقاله برتر و اهدای نشان پژوهش کاوی در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

مهدی ژیان‌پور، رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ضمن اعلام این رویداد، در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در بخش پژوهش خود ادعا دارد که یک سازمان پژوهش فناوری است. در تعریف، سازمان‌های پژوهش فناوری به سازمان‌هایی گفته می‌شود که به لحاظ مالی مستقل هستند و به منظور ایجاد ارتباط فی مابین دانشگاه، جامعه و صنعت قرار می‌گیرند. به عبارتی، کار سازمان‌های پژوهش فناوری ایجاد رابطه میان دانشگاه، جامعه و صنعت است.  

وی با بیان اینکه در جهاد دانشگاهی اصفهان، در حوزه پژوهش، زمینه تخصصی ما مطالعات شهری است، افزود: هدف اصلی از برگزاری رویداد «اهدای نشان پژوهش کاوی» این است که یک اجتماعِ پژوهشی در حوزه مطالعات شهری استان اصفهان را شکل دهیم. در واقع، یکی از ابزارها برای شکل‌دهی این اجتماع پژوهشی، برگزاری رویداد و همایش است.

ژیان‌پور یادآور شد: سال ۱۳۹۴ اولین رویداد پژوهش کاوی و از سال ۱۳۹۸ سه دوره پیاپی این رویداد را برگزار کرده‌ایم و در این راستا، از سال ۱۳۹۸ به‌طور مستمر نشانی را تحت عنوان پژوهش کاوی به کسانی که به‌عنوان پژوهشگر یا پژوهشیار به  فضای پژوهش کمک می‌کنند، اهدا کرده‌ایم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، دو بخش اصلی این رویداد را معرفی ده مقاله برتر و اهدای نشان پژوهش کاوی بیان کرد و در این رابطه افزود: از امسال کاری را شروع کرده‌ایم و از سال‌های آینده آن را توسعه خواهیم داد. در این زمینه، کلیه مقالات علمی را که در طول یک سال گذشته در مجلات معتبر ایرانی در حوزه مطالعات شهری به چاپ رسیده است را بررسی کرده‌ایم. می‌توان گفت قریب به هزار و چند مقاله بررسی شده و از میان آن‌ها بر اساس یک‌سری شاخص‌ها، ده مقاله برتر این حوزه را انتخاب کرده‌ایم. در این رویداد که چهارمین دوره اهدای  نشان پژوهش کاوی است، از نویسندگان مقالات برتر تقدیر می‌کنیم و نشان پژوهش کاوی را به دو نفر و یک سازمان اعطاء خواهیم کرد.

چهارمین دوره اهدای نشانِ پژوهش کاوی، در ۵ بهمن‌ماه در تالار صائب دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا