ژنرال «بریک»: از اقدامات نصرالله اطلاعی نداریم و از آن می‌ترسیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، اسحاق بریک، ژنرال سابق رژیم صهیونیستی در گفتگو با معاریو با اعتراف به عدم آمادگی رژیم صهیونیستی در ورود به یک جنگ منطقه‌ای نسبت به احتمال افزایش تنش‌ها در جبهه‌های شمالی و جنوبی فلسطین اشغالی، به ویژه احتمال درگیری با حزب‌الله هشدار داد.

بریک سخنان دوروز پیش هرتسی هالیوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی را حاکی از بروز رخ‌دادهایی درون ارتش رژیم صهیونیستی دانست که بیم و هراس ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به اقدامات دبیر کل حزب‌الله را به اثبات می‌رساند؛ اقداماتی که صهیونیست‌ها از آن بی‌اطلاع‌اند.

وی اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی آمادگی ورود به یک جنگ منطقه‌ای که ممکن است طی آن روزانه هزاران موشک به سمت اراضی اشغالی پرتاب شود را ندارد.

ژنرال سابق رژیم صهیونیستی درادامه اعلام کرد: باید بیش از ۱۰۰ هزار نظامی ذخیره برای حضور در جنگ آتی، آماده به خدمت باشند.

گفتنی است سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، پنج‌شنبه گذشته در سخنانی به مناسبت عید مقاومت اعلام کرده بود: به فرماندهان دشمن هشدار می‌دهیم که دچار خطای محاسباتی نشوند و از حماقت خود دست بکشند؛ چرا که دوره و زمانه فرق کرده است. طرف «اسرائیلی» باید بداند که ما از آن‌ها نمی‌ترسیم. این، آنان هستند که باید از ما بترسند. این‌که «اسرائیل» گمان کند در جنگ بزرگ تنها با فلسطینیان یا لبنانی‌ها درگیر خواهد شد، اشتباه است.


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا