کارگاه‌های آموزشی در جشنواره کتابخوانی رضوی

کارگاه‌های آموزشی «نگین فیروزه‌ای» در راستای آموزش رشته‌های یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با بخش‌هایی همچون داستان‌نویسی، شعر و داستانک در حال برگزاری است.

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران اعلام کرده با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای گروه‌های سنی مختلف بزرگسال، کودک و نوجوان در زمینه‌های تخصصی و عمومی کرده است.

‌در همین راستا، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «نگین فیروزه‌ای» از روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه برای گروه‌های مختلف کودک و نوجوان، والدین و کتابداران آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، کارگاه آشنایی عناصر داستان کوتاه و داستانک، با تدریس رحیم مخدومی، دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۸ و کارگاه مبانی شعر و اقتضائات شعر رضوی، با تدریس وحید سمنانی، یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۷ برگزار خواهند شد.

‌علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند بر اساس روزهای اعلام‌شده به نشانی https://www.skyroom.online/ch/tehranplir/farhangi مراجعه کنند.

بنا بر اعلام، یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی (عج) در قالب رشته‌هایی همچون نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای و داستانک‌نویسی، رشته‌های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم»، قصه‌گویی و… در حال برگزاری است و علاقه‌مندان به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند برای دریافت فایل منابع به آدرس‌ www.samakpl.ir مراجعه و تا ۱ آبان ۱۴۰۰  آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.  

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا