کاپیتان تراکتور: جناب سرهنگ کار خود را کرد!/ در تراکتور پیر شدم



مهدی کیانی به رفتار یکی از نیروهای انتظامی و مسئولان امنیتی ورزشگاه آزادی در بازی استقلال و تراکتور اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی کیانی، کاپیتان تراکتور بعد از باخت این تیم در جام حذفی مقابل استقلال با نتیجه ۲ بر یک در ضربات پنالتی گفت: می‌دانستیم که بازی سختی است چون هفته قبل استقلال را برده بودیم و فکر می‌کردیم بازی پرحاشیه شود. ما نمی‌خواهیم درباره داور حرف بزنیم اما دو پنالتی گرفتند که اصلا پنالتی نبودند. تیم ما خصوصی است و از جیب خود هزینه می‌کند و حالا چه کسی باید جواب هواداران ما را بدهد؟ باید یک داور انتخاب کنند که کاملا خوب باشد. می‌دانستند که این بازی مانند فینال جام حذفی است. ما با تمام وجود جنگیدیم و شرمنده هواداران شدیم. 

هافبک باتجربه تراکتور درباره درگیری بازیکنان دو تیم در اواخر مسابقه گفت: داور نباید پنالتی دوم استقلال را تکرار می‌کرد. محمدرضا اخباری کاملا روی خط دروازه بود و توپ را گرفت. داور به اشتباه پنالتی گرفت اما چرا پنالتی را تکرار کرد؟ باید جواب هواداران را بدهید. 

او درباره اینکه یک نفر از نظامیان و کادر انتظامی حاضر در ورزشگاه برخورد بدی با هادی محمدی داشته و به او گفته که “من سرهنگ هستم و باید بیرون بیایی” گفت: بله! گفت سرهنگ هستم. همه برای ما قابل احترام هستند اما جناب سرهنگ در زمین چه می‌کنی؟ سرهنگی او مبارکش باشد!

کاپیتان تراکتور درباره نیمکت‌نشینی در این تیم با وجود سابقه بسیار زیاد گفت: من با تمام وجود تمرین می‌کنم و هر وقت هم در زمین باشم، خواسته مربی و هوادار را انجام می‌دهم. موفقیت تراکتور از همه چیز مهم‌تر است و به عنوان بزرگتر دنبال موفقیت تراکتور هستم.

کیانی درباره اعتراض چشمی به اینکه هفته گذشته کل تیم تراکتور برای استقلال کری خوانده بودند گفت: به نظرم هفته قبل ما مستحق پیروزی بودیم و واقعا خوب بازی کردیم. درست است که در این بازی هم استقلال دو، سه موقعیت خوب داشت اما به نظرم ما فوتبال خوبی انجام دادیم. به نظرم جناب سرهنگ کار خود را کرد!

او در واکنش به اینکه آیا به خداحافظی از فوتبال در تراکتور فکر می‌کند؟ گفت: هر چه دارم از پیراهن تراکتور است. افتخار می‌کنم که در این تیم موهایم ریخت و پیر شدم. من مانده‌ام که با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافظی کنم و تا جایی که بتوانم خدمت گذار تراکتور و مردم تبریز هستم. 

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا