کروس: بله مسی شایسته عنوان “بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر” بود


هافبک رئال مادرید به ستایش از مسی پرداخت و او را شایسته انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو دیپورتیو، لیونل مسی یک جام جهانی رویایی را تجربه کرد.

مسی در ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و نه تنها توانست عنوان بهترین بازیکن جام را به دست آورد بلکه جام قهرمانی را هم بالای سر برد.

عده‌ای به انتقاد از این تصمیم فیفا پرداختند چراکه آنها بر این باور بودند که ام‌باپه شایستگی بیشتری نسبت به مسی برای انتخاب بهترین بازیکن جام داشت اما تونی کروس چنین نظری ندارد.

هافبک آلمانی رئال مادرید گفت: به نظرم مسی کاملا شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جام بود. او نمایش فردی بسیار خوبی داشت و بیشترین نقش را در قهرمانی تیمش داشت. من هیچ بازیکنی را ندیدم که مانند مسی بازی کند.

او درباره احتمال حضور زیدان در نیمکت تیم ملی فوتبال  فرانسه، گفت: بدون شک زیدان نه تنها جایگزین خوبی برای دشان است بلکه بهترین جایگزین ممکن برای او به شمار می‌آید. زیدان شایسته بازگشت به نیمکت مربیگری است و می‌تواند بهترین عملکرد را در فرانسه داشته باشد.

با وجود آن‌که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره انتخاب زیدان به عنوان جایگزین دشان به گوش رسید اما بعید به نظر می‌رسد که این مربی از کار برکنار شود چراکه او در دو جام جهانی اخیر یک طلا و یک نقره برای فرانسه آورده است و مهمتر این‌که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه هم به ادامه همکاری با دشان علاقه دارد و به این ترتیب او در پست خود باقی خواهد ماند.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا