کشف بیش از ۱۹۰ کیلوگرم هروئین در گمرک مرزی دوغارون



رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از ۱۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در گمرک مرزی دوغارون خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح این خبر گفت: مأموران یگان حفاظت گمرک مرزی دوغارون – شهرستان تایباد استان خراسان رضوی – حین کنترل خودروهای ورودی به خاک جمهوری اسلامی ایران از یکی از کشورهای همسایه شرقی به یک دستگاه تریلر تانکردار مشکوک می شوند.

وی ادامه داد: پس از انتقال این تریلر تانکردار به قسمت ایکس ری و تهیه عکس، و آنالیز تصاویر به دست آمده توسط کارشناسان خبره، مشخص گردید در کف تانکر تعداد پنج ردیف جاساز وجود دارد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از باز نمودن کف تانکر و جاساز تعبیه شده، مشخص شد ۱۴۴ بسته مواد مخدر به صورت ماهرانه ای داخل خشاب فلزی در لفافه پلاستیکی که با کاربن و چسب نواری بسته بندی شده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا افزود: پس از استخراج و توزین آن مقدار ۱۹۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده کشف، که پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم و مواد مخدر مکشوفه تحویل یگان انتظامی تایباد گردید.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار بنی اسدی فر در پایان با تأکید بر اینکه مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر، همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا