کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در تهرانپارس

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از هشت هزار لیتر روغن موتور صنعتی قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی درباره کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق از یک انبار در شرق تهران گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی یک انبار سوخت در محدوده تهرانپارس شناسایی شد. در ادامه در راستای برخورد و جمع‌آوری انبارهای غیرقانونی و بر اساس اطلاعات دریافتی درباره وجود انبار روغن موتور صنعتی قاچاق در منطقه تهرانپارس، انبار غیرمجاز مکان‌یابی شد و ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی، در بازرسی ابتدایی موفق شدند مقادیری روغن موتور در محل کشف کنند.

وی ادامه داد: کالاهای مکشوفه، شامل بیش از هشت هزار لیتر روغن موتور صنعتی قاچاق بوده است. در همین راستا پرونده ای برای متهمان مربوطه تشکیل شده و متهم نیز به دادسرا ارجاع داده شده است. همچنین بر اساس برآورد کارشناسان، ارزش ریالی اموال مکشوفه به بیش از پنج میلیارد ریال رسیده است.

بهرامی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف پلیس است. در راستای اجرای صحیح این مسئولیت، از شهروندان درخواست می‌کنیم تا درصورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با پلیس امنیت اقتصادی به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند و اطلاعات دریافتی خود را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا