کشف ۱۲۱ کیلوگرم گوشت فاسد از یک واحد صنفی در تهران



معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران از کشف ۱۲۱ کیلوگرم گوشت فاسد از یک واحد صنفی در یافت‌آباد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ روز گذشته خبری در خصوص تهیه و توزیع گوشت فاسد در یک واحد صنفی در حوالی یافت آباد شهر تهران دریافت شد که به دنبال آن تیمی از معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

مرادی با بیان اینکه ماموران درانجام تحقیقات خود از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند، گفت:‌در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای عملیات اخذ شد. در ادامه نیز با توجه به اهمیت موضوع تیمی از ماموران عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس  اطلاعات تهران  به همراه نمایندگان سازمان دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  تهران به آدرس مذکور اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: در حین ورود و در ابتدای کار، متصدی این واحد صنفی که از افراد سابقه‌دار بوده با مشاهده ماموران از محل متواری شد. در ادامه ماموران اقدام به بازرسی از محل کردند که در جریان آن بیش از ۱۲۱ کیلوگرم گوشت فاسد کشف و ضبط شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ افزود:‌ تحقیقات برای یافتن فرد فراری ادامه داشته و با توجه به اینکه این فرد مورد شناسایی قرار گرفته به زودی دستگیر خواهد شد. محل مذکور نیز با حکم قضایی پلمب شد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا