کلنگ پالایشگاه شهید سلیمانی به زمین می‌خورد



مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان نفت ایران گفت: این شرکت به‌عنوان مجری پروژه پالایشگاه شهید سلیمانی انتخاب شده است و به‌زودی کلنگ این پروژه به زمین خواهد خورد.

به گزارش ایسنا، فرهاد احمدی امروز در حاشیه روز پایانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در نشستی خبری با بیان اینکه پروژه پتروپالایشگاه شهید سلیمانی یکی از بزرگ‌ترین پتروپالایشگاه‌های منطقه خواهد بود که با ۹ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری تا پنج سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: در بخش فنی پروژه‌های پالایشی بیش از ۸۰ درصد، در بخش کالا، بیش از ۷۰ درصد و در بخش اجرا ۱۰۰ درصد داخلی‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران به‌عنوان بازوی اجرای پروژه‌های پالایشی، توان صدور خدمات فنی و مهندسی در حوزه صنایع پالایشی را دارد، گفت: در میان کشورهای چین، روسیه و اروپا توانستیم برنده پروژه برون‌مرزی تعمیرات اساسی پالایشگاه ال پالیتو شویم.

وی افزود: در شرایط تحریم توانستیم مگاپروژه فاز ۲ طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان را با بزرگ‌ترین واحد تقطیر در جو و خلأ در خاورمیانه با اتکا به توان داخلی اجرایی کنیم.

ادامه دارد



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا