گالتیه: ام‌باپه تشنه گلزنی است



سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی قاطع در جام حذفی به ستایش از کیلیان ام‌باپه پرداخت. او به جذب مدافع اینتر هم واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن با درخشش کیلیان ام‌باپه در جام حذفی فرانسه با ۷ گل به پیروزی دست پیدا کرد. ام‌باپه در این بازی موفق شد که ۵ گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد که این باعث شد تا گالتیه در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از این بازیکن بپردازد.

گالتیه بعد از بازی گفت: ام‌باپه یک گلزن بزرگ است. او شیفته گل زدن و بازی هجومی است. نمی گویم که او با این گل زدن اعتماد به نفس پیدا می‌کند بلکه می گویم که او توانایی را که دارد به نمایش می گذارد. کار او گل زدن است و این کار را به خوبی در ا ین بازی انجام داد. هم او و هم نیمار بازی بی نقصی را به نمایش گذاشتند و این دستاورد مهمی برای ماست.

سرمربی پاری سن ژرمن ادامه داد: می دانستیم که حریف به کارهای دفاعی روی خواهد آورد. تا قبل از زدن گل نخست مشکل داشتیم اما بعد از آن همه چیز روان شد و توانستیم این پیروزی قاطع را به دست آوریم.

او درباره رویارویی با مارسی در یک هشتم نهایی گفت: این یک قرعه است و بدون شک باید  در بهترین حالت فنی خود پای به این بازی گذاشت. برای قهرمانی در جام حذفی باید در بهترین حالت بود. باید همگی را شکست دهیم و بدون شک دیدار جذابی با مارسی خواهیم داشت.

گالتیه درباره فعالیت تیمش در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: خبرهای را که درباره اسکرینیار است دنبال می کنم. فعلا نمی توانم بگویم که او در زمستان راهی تیم می شود یا نه. باید دید که آیا در خط حمله هم می توانیم جایگزینی شایسته برای سارابیا پیدا کنیم یا نه.

انتهای پیام
 



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا