گسترش همکاری دانشگاه شریف و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست‌جمهوری



با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه صنعتی شریف و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، امکان بهره‌برداری از زمینی ۲ هزار متری واقع در شمال دانشگاه شریف از پژوهشکده مطالعات فناوری مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به دانشگاه شریف انتقال یافت.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه با موضوع «تغییر بهره‌بردارِ زمین واقع در بلوار شهید تیموری، خیابان آزاده غربی، پلاک ۲۸، از پژوهشکده مطالعات فناوری به دانشگاه صنعتی شریف» میان دکتر رسول جلیلی رئیس دانشگاه شریف و دکتر سیروس وطنخواه مقدم رئیس هیئت امنای پژوهشکده مطالعات فناوری و رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری منعقد شد.

دکتر محمد شریف‌خانی، معاون اداری و مالی دانشگاه شریف به عنوان نماینده رسمی دانشگاه شریف برای اجرایی کردن این تفاهم‌نامه، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های حوزه ریاست و معاون پیشین مالی و اداری دانشگاه، مجوزهای لازم برای تغییر بهره‌بردارِ زمین مطابق با مقررات و قوانین جاری کشور اخذ شد و امیدوار هستیم که در آینده نزدیک شاهد تجهیز زمین مذکور و بهره‌برداری دانشجویان از آن باشیم.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، وی در خصوص نوع کاربری زمین مذکور، گفت: پیش‌بینی شده است از این زمین ۲ هزار متری که متصل به زمین‌های شمالی دانشگاه است، برای کاربری‌های مختلف دانشجویی و خوابگاهی استفاده شود.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا