یونایتد و بایرن به دنبال کولو موانی



راندال کولو موانی مورد توجه بایرن و یونایتد قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ،  راندال کولو موانی یکی از بزرگترین پدیده‌های فصل بوندسلیگا بوده است. مهاجم آینتراخت فرانکفورت  در جام جهانی با پیراهن فرانسه خوب ظاهر شد و اکنون به نظر می‌رسد که او مورد توجه منچستریونایتد و بایرن قرار گرفته است.

طبق گزارش روزنامه ورزشی فرانسوی اکیپ، راندال کولو موانی، مهاجم آینتراخت فرانکفورت در لیست منچستریونایتد قرار دارد. بر این اساس یونایتد که به دنبال جانشینی برای کریستیانو رونالدو است، قرار است پیشنهادی بالغ بر ۶۰ میلیون یورو برای این ملی پوش فرانسوی آماده کند.

کولو موانی که در تابستان به صورت آزاد از نانت به اینتراخت آمده بود، تا سال ۲۰۲۷ با  فرانکفورت قرارداد دارد و ارزش فعلی او ۳۷ میلیون یورو است. مشاور او اخیرا  اعلام کرده بود که این بازیکن ۲۴ ساله می‌خواهد یک سال دیگر در آینتراخت فرانکفورت  بماند. اکیپ همچنین گزارش  داد که بایرن مونیخ قهرمان آلمان نیز به این بازیکن علاقه دارد و خواستار به خدمت گرفتن او شده است.

اریک ماکسیم چوپو موتینگ ملی پوش کامرونی پس از جدایی رابرت لواندوفسکی شکوفا شد و با یازده گل تا به اینجای فصل، دومین گلزن برتر این فصل است اما او پس از پایان قراردادش ۳۴ ساله می شود و به همین خاطر بایرن به دنبال یک بازیکن جوان است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا