یک مقام بحرینی: به ایران اعتماد نداریم



فرمانده کل نیروهای مسلح بحرین با طرح ادعاهای بی اساس علیه ایران گفت که کشورش به ایران اعتماد ندارد.

به گزارش ایسنا به نقل از الخلیج آنلاین، خلیفه بن احمد آل خلیفه، فرمانده کل نیروهای مسلح بحرین در اظهاراتی از پیوستن قریب الوقوع پیشرفته ترین جنگنده های جهان به پدافند هوایی بحرین خبر داد.

وی در بخشی از اظهارات خود در پاسخ به سوالی در مورد ایران مدعی شد که با توجه به تهدیدات و اقدامات تروریستی که ایران علیه کشورهای خلیج(فارس) اتخاذ می کند، ما به این کشور اعتماد نداریم.

فرمانده کل نیروهای مسلح بحرین در ادامه تاکید کرد که آن چه سیاست‌های خصمانه و ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه از سوی ایران می‌خواند، باید متوقف شود.

وی مدعی شد که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج(فارس) توانایی تعامل با ایران با ابزارهای مختلف را دارند و ما برای تمام گزینه ها آمادگی داریم.

این مقام بحرینی با اشاره به ایجاد مقر فرماندهی نظامی مشترک برای کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و هماهنگی این کشورها در سطح نظامی مدعی شد که انصارالله یمن برنامه های ایران برای ویرانی منطقه را اجرا می کند و باید با قاطعیت با آن ها برخورد.

به گزارش ایسنا، اظهارات این مقام بحرینی درحالی است که حسین امیرعبدالهیان، وزیر خارجه ایران اخیرا در نشست مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه قطر گفت که میان ایران و بحرین تبادل پیام از طریق واسطه‌ای در جریان است.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا