۱۴هزار و ۸۳۲ پروژه عمرانی در هفته دولت در کشور به بهره برداری رسید

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: طی هفته دولت سال جاری ۱۴هزار و ۸۳۲ پروژه عمرانی در کشور با اعتباری معادل ۱۳۷ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی جمالی نژاد در این باره اظهار کرد: بر اساس گزارش های دریافتی از استانداریها از این تعداد ۹۹۸ پروژه با سرمایه گذاری ۱۵ هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان مربوط به شهرداریها و ۴۰۶۸ پروژه با سرمایه گذاری هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان مربوط به دهیاریها بود.

وی افزود: همچنین طی هفته دولت امسال ۹۷۶۶ پروژه مربوط به سایر دستگاه های اجرایی با سرمایه گذاری ۱۲۰ هزار و ۶۷۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

جمالی نژاد اضافه کرد: به موجب گزارش های رسیده از استانداری ها، بیشترین پروژه شهرداریها که در هفته دولت به بهره برداری رسید به ترتیب مربوط به استان های اصفهان با ۲۱۵ پروژه،  بوشهر با ۱۱۷ پروژه و گلستان با ۷۴ پروژه بود.

وی ادامه داد: بیشترین پروژه های به بهره برداری رسیده سایر دستگاهها به ترتیب مربوط به استان های فارس با ۸۷۵ پروژه،  گیلان با ۸۳۵ و خراسان رضوی با ۷۴۳ پروژه بود.

جمالی نژاد همچنین اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از استانها طی هفته دولت ۱۳۰ پروژه شهرداریهای کشور با سرمایه گذاری معادل دو هزارو ۴۸۷ میلیارد تومان و ۹۰۸ پروژه سایر دستگاه های اجرایی با سرمایه گذاری معادل ۱۴ هزار و ۸۶۴ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا