۲۷ رستوران به دلیل رعایت نکردن قوانین ماه رمضان در کرج پلمب شد



آفتاب‌‌نیوز :

مهدی سیاهوشی اظهار کرد: این واحد‌های صنفی متخلف در اجرای طرح برخورد با تظاهر به روزه خواری تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند. طی این مدت کارشناسان اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی نیز ۸۸۱ واحد صنفی را طی این مدت بازدید کردند.

رییس نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز البرز گفت: طبق قانون در ماه مبارک رمضان صنوفی که مجوز از اتحادیه مربوطه به عنوان سرویس بیرون بر دریافت کرده باشند اجازه فعالیت دارند در غیراین صورت واحدصنفی متخلف پلمب خواهد شد.

سیاهوشی افزود: با هرگونه عرضه و سرویس در رستوران‌ها تا وقت افطار برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی البرز نیز پیش‌تر بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحد‌های صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

سردار حمید هداوند اظهار کرد: مردم برای حفظ و تقویت خویشتنداری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و معابر عمومی خودداری کنند.  مردم به ویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی با احترام به حرمت ماه مبارک رمضان از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

هداوند افزود: اماکن پذیرایی برای عرضه غذای سرد و گرم یک ساعت قبل از افطار مجاز به فعالیت هستند. مسوولیت عدم رعایت مصوبات ابلاغی از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی و دیگر موارد یاد شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه است.

فرمانده انتظامی استان البرز همچنین بر رعایت شئون اسلامی و اصول بهداشت فردی و اجتماعی در کلیه واحد‌های صنفی و اماکن عمومی تاکید کرد.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا