۲۸ عملیات مقاومتی در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از ۲۸ عملیات مقاومتی از جمله ۸ عملیات تیراندازی در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت خبر دادند.

بر اساس این گزارش، مرکز «معطی» از ۵ انفجار بمب، پرتاب کوکتل مولوتف به سمت نظامیان صهیونیست و مقابله با تجاوزات شهرک نشینان از جمله این عملیات ها نام برد.

منابع فلسطینی همچنین افزودند که مقابله با نظامیان اشغالگر به ۱۰ نقطه در کرانه باختری از جمله درگیری ها در نزدیکی ایست و بازرسی بیت ایل، شهرک صهیونیست نشین بیت حورون و منطقه بیت ریما در رام الله گسترش پیدا کرده است.

این در حالی است که در جنین، مبارزان گردان های القسام نظامیان اشغالگر را هنگام یورش به منطقه کفر دان مورد تیراندازی شدید قرار دادند. همچنین خودروهای نظامیان صهیونیست با کوکتل مولوتف مورد هدف قرار گرفت.

منابع فلسطینی از وقوع درگیری های شدید با نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف جنین از جمله السیله الحارثیه و منطقه برقین خبر دادند که طی آن مبارزان دست به عملیات تیراندازی زدند.

در جبل النار در نابلس هم مبارزان فلسطینی نظامیان صهیونیست را در چند منطقه از جمله جبل جرزیم و خیابان قدس و محله المخفیه هدف قرار دادند. فلسطینی ها با تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست در عینابوس مقابله کردند.

همچنین درگیری های شدیدی نیز با نظامیان اشغالگر در مناطقی از بیت لحم شامل حوسان و کیسان گزارش شده است.

منابع فلسطینی در عین حال از درگیری های جداگانه در منطقه بیت امر در الخلیل خبر دادند.



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا