۲ مجتمع رفاهی در گلزار شهدای کرمان به بهره برداری رسید



ایسنا/کرمان به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، دو مجتمع رفاهی در گلزار شهدای کرمان به بهره برداری رسید.

روح الله حسین زاده مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی امروز ۱۲ دی ماه در حاشیه راه اندازی دو مجتمع رفاهی در گلزار بین المللی شهدای کرمان گفت: مقرر بود که سه مجتمع رفاهی در گلزار شهدای کرمان راه اندازی کنیم که تا کنون دو مورد آن به بهره برداری رسید و مجتمع سوم نیز حداکثر تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

او با اشاره به مصوبه ۱۳۸۵ میراث فرهنگی و گردشگری و ماموریت شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در ایجاد مجتمع خدمات رفاهی در کشور، اظهار کرد: تاکنون ۵۷۰ مجتمع ایجاد شده و ۱۰ مورد دیگر در سطح کشور به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی خدمت رسانی به مردم در مکان های گردشگری را از اهداف این شرکت دانست و در ادامه بیان کرد: اگر شهرداری کرمان زمین مدنظر را در اختیار اداره کل میراث فرهنگی قرار دهد می توانیم خدمات دیگر نیز در گلزار به زائران بدهیم.

او عنوان کرد: یکی از مجتمع های واقع در گلزار شهدای کرمان، دارای ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۷۰ متر مربع واحد تجاری (برای ارائه خدمات فرهنگی تا فردا در اختیار بهره بردار قرار می گیرد) است و همچنین مجتمع دیگر دارای هشت چشمه سرویس بهداشتی و ۳۰ مترمربع واحد تجاری است.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنانش حاج قاسم را یک مکتب دانست و اظهار کرد: باید همه ابعاد و سیره زندگی حاج قاسم سلیمانی را به مردم معرفی کرد تا مردم بدانند سردار دل ها چه کرد تا تبدیل به مکتب شد.

او می گوید: مردم استان کرمان برای پذیرایی از زائران سردار حاج قاسم سلیمانی درب های خانه های خود را به روی زوار گشوده اند.

به گزارش ایسنا، فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در حاشیه این بازدید گفت: با مذاکره، موافقت شهرداری کرمان برای واگذاری زمین اطراف مجتمع خدمات رفاهی گرفته شده تا محوطه سازی و ایجاد امکانات اسکان و رفاهی در این زمین صورت گیرد.

انتهای پیام



منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا