۵۳۷۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران


ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، گفت: در ۹ ماهه امسال توسط کارآفرینان دارای اهلیت کار، مبلغ ۵ هزار و ۳۷۹ میلیارد ریال در حوزه واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش ایسنا، یاسر امینی نقش بخش خصوصی در عرصه تولید و صنعت را مهم دانست و اظهار کرد: بستر سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران فراهم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، افزود: کار در صنایع کوچک یکی از پایدارترین شغل‌ها است و با راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی، زمینه جذب جوانان فاقد کار در این واحدها فراهم می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: نقش مهم شهرک‌ها و نواحی صنعتی در توسعه صنعت، تولید و همچنین افزایش اشتغال و توسعه پایدار، انکارناپذیر است.

وی با اعلام اینکه در ۹ ماهه امسال، با حضور سرمایه گذاران علاقمند به تولید، مبلغ ۵ هزار و ۳۷۹ میلیارد ریال در حوزه واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سرمایه گذاری شده است، یادآورشد: مازندران به‌دلیل دارا بودن شرایط ویژه بندر، فرودگاه، نزدیک بودن به پایتخت و امکانات زیرساختی مناسب، بستر برای ایجاد سرمایه گذاری فراهم است.

انتهای پیام


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا