جدیدترین تلاشها برای توضیح خدمات بانک سپه

“`html
دکتر مصطفی پرتوافکنان، عضو هیات مدیره بانک سپه، اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، با تلاشهای مداوم و شبانهروزی مدیران و کارکنان این بانک، بالغ بر ۸۰ درصد از فعالیتهای آن به حالت پایداری رسیده است.
دکتر پرتوافکنان همچنین به ارائه خدمات مبتنی بر سپرده و کارت اشاره کرد و بیان داشت که خدماتی نظیر گردش حساب، انتقال وجه، صدور و تغییر رمز کارتها، ساتنا، پایا و همچنین صدور کارتهای هدیه و بن کارتهای سازمانها در حال حاضر ارائه میشود.
وی به آغاز مجدد خدمات حضوری و غیرحضوری بانک سپه طبق وعدههای قبلی اشاره کرد و افزود که موضوع وکالتی شدن حسابهای مشتریان به منظور ثبت نام خودرو، تخصیص شعبه برای ۱۰ هزار درخواست کننده تسهیلات قرضالحسنه ازدواج و فرزندآوری و همچنین پرداخت تسهیلات به ۱۴ هزار پرونده تسهیلات از جمله اقداماتی است که به این منظور انجام شده است.
عضو هیات مدیره بانک سپه از استقبال روزانهای که بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مراجعه به اینترنت بانک و همراه بانک سپه انجام میشود، خبر داد و از مشتریان خواست تا نسخه جدید همراه بانک سپه را از بازارگاههای اینترنتی دریافت نمایند.
دکتر پرتوافکنان تصریح کرد که در حال حاضر ۴ هزار و ۱۳۰ دستگاه خودپرداز در ۲۸۳۰ شعبه در سرتاسر کشور بانک سپه فعال است و بیش از ۸۰ هزار فقره چک نیز از طریق سامانه چکاوک در حال طی مراحل تعیین وضعیت هستند.
وی در پایان با عذرخواهی مجدد از تمام مشتریان بانک سپه، ابراز امیدواری کرد که با پشت سر گذاشتن این دوره کوتاه و دستیابی به پایداری کامل در سامانهها، بانک سپه بتواند با کیفیت و قدرت بیشتری به خدماترسانی به هممیهنان عزیز ادامه دهد.
“`