تعجب اوزونیدیس از تساوی برابر استقلال خوزستان

سرمربی تیم گل گهرسیرجان از نتیجه بدست‌آمده برابر استقلال خوزستان ابراز تعجب و در عین حال از بازیکنان تیمش حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، دو تیم گل گهر و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم گل گهرسیرجان در نشست خبری پس از این دیدار، اظهار کرد: نمی‌دانم چگونه باید باشم. خودمان امروز بازی می‌کردیم و همه کارها را خودمان می‌کردیم اما دو امتیاز را از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم هم شوتی بود که زدند.

وی افزود: غیر از این‌ها در 90 دقیقه صحنه‌ای یادم نمی‌آید از رقیب. خیلی ناراحتم از نتیجه. ولی از طرفی ۵ بازیکن‌مان نبودند و جای برخی بازیکنان عوض شده بود با این شرایط نمی‌توان ایرادی گرفت. در فوتبال، همیشه اشتباه پیش می‌آید. وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند، بازی را کنترل کردند و وظایف‌شان را خوب انجام دادند، نمی‌توانم حرفی به آن‌ها بزنم.

سرمربی گل‌گهر افزود: فقط یک شوت کل موقعیت‌های حریف بود. در طول ۹۰ دقیقه ۲ بر صفر بودیم و از سمت مقابل چیزی ندیدیم. واقعا جای تعجب است که چگونه ۲-۲ مساوی شد.

اوزونیدیس اضافه کرد: من، بازیکنان را باور دارم و حمایت‌شان می‌کنم. الان لازم است که همه ما و باشگاه، از بازیکنان حمایت کنیم. لازم است بدانند حمایت ما را دارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا