شورای فرهنگ عمومی تهدیدات جنگ نرم را رفع می کند

ایسنا/تهران رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: اگر شوراهای تأمین شهرستان‌ها مشکلات سخت امنیتی را برطرف می کند، شورای فرهنگی عمومی مشکلات و تهدیدات جنگ نرم را برطرف می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی دربانی عصر دوشنبه ۳۰ خرداد ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین برگزار شد ، بیان کرد: در طرح اعتلای شورای سیاسیتگذاری ائمه جمعه یکی از مهمتین بازوان امام جمعه، شورای فرهنگ عمومی است ؛ چرا که می خواهد ظرفیت های مختلف را همسو کنند و ظرفیت دستگاه های اجرایی را با همکاری قرارگاه اجتماعی در حل مسائل منطقه ای احصا کرده و به کار ببندد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه های ائمه جمعه، اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی است از این روی یکی از ائمه جمعه اظهار داشتند که اگر مصوبات اجرا نمی شود از باب ترک فعل، فرد مورد نظر را به دادگستری معرفی می کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: اگر به مسائل فرهنگی به درستی پرداخته شود و نقش فرهنگ عمومی جدی تر دیده شود و بازسازی نقش فرهنگی عمومی در کشور در دستور کار قرار گیرد، بسیاری از دغدغه ها برطرف می شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ ائمه جمعه استان تهران ۲ هزار برنامه طراحی کرده و بیش از ۳۰۰ مساله را طرح کردند تا بتوانند نقش راهبردی و راهبری خود را به درستی ایفا کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا