قاتل مسلح فراری در آمل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی، اطلاعات، پیشگیری و پلیس یگان امداد پس از ۷۲ ساعت تلاش بی وقفه امروز شنبه طی تعقیب و گریز خودرویی، قاتل مسلح را در میدان هزار سنگر این شهر دستگیر کردند.

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی داداش تبار گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در یکی از روستا‌های شهرستان آمل در اولین روز سال ۱۴۰۲، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران، وی با اشاره به اینکه قاتل سابقه اراذل و اوباش گری، سرقت، فروش مواد مخدر، اعمال منافی عفت و حبس در پرونده سیاه خود داشته و تحت تعقیب مقامات قضایی بوده است، افزود: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی، با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل تردد متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ادامه داد: در خودروی متهم، یک قبضه اسلحه شکاری شورشی پنج تیر مسلح بود و همچنین مقداری مواد مخدر صنعتی به همراه مقادیر زیادی پول نقد از داخل خودرو کشف شد که متهم در تحقیقات پلیس به صراحت به بزه‌های ارتکابی و قتل عمد اعتراف کرد و به همراه دو نفر از همدستان دستگیر شد.

داداش تبار گفت: متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا