بیاتی: حضور مردم پای صندوق‌های رای معیار سنجشی برای بیگانگان است

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا نظاره‌گر مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است چراکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای معیار سنجشی برای بیگانگان است.

ولی الله بیاتی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: بر اساس آنچه که قانون مشخص کرده است، افرادی که ۲۰ درصد آرا را کسب نکنند، به مرحله دوم انتخابات راه پیدا خواهند کرد که برای این تعداد نیز باید قبل از تشکیل مجلس انتخابات برگزار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران در یازدهم اسفندماه حماسه بزرگی آفریدند و در انتخابات شرکت کردند، اظهار کرد: آنچه که امروز دنیا نظاره می کند، حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای است. افرادی که در دور اول انتخابات رای ندادند می توانند در این دور در انتخابات مشارکت داشته باشند و افرادی که دور قبل رای دادند، نمی توانند به حوزه دیگری مراجعه کنند بلکه باید در همان حوزه رای دهند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مشارکت مردم تضمینی برای نظام است، هرچند که مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می کنند و در برخی از موارد دل خور هستند. حق با مردم است ما در برخی از زمینه ها نتوانستیم پاسخگوی نیازهای مردم باشیم و دولت باید تلاش کند تا این نابسامانی ها مرتفع شود.

بیاتی تاکید کرد: حضور مردم پای صندوق های رای معیار و سنجشی برای بیگانگان است. به نوبه خود هم از مردم تشکر کرده و هم دعوت می کنیم پای صندوق های رای حضور پیدا کنند. ان‌شاءالله نمایندگان باقی مانده نیز با رای بالایی به مجلس راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا